Status nieuwe site

Geplaatst op: 22 september 2019

Inmiddels zijn wij een paar weken verder met de nieuwe site. Veel is gedaan de afgelopen tijd aan de inhoud van de site en achter de schermen zijn we hard bezig om samen met de websitebouwer de puntjes op de i te zetten.

Smoelenboek

We hebben inmiddels meerdere berichten binnen gekregen dat de gegevens in het Smoelenboek niet kloppen. Er wordt druk gebruik gemaakt van het formulier om gegevens te wijzigen en het Kerkelijk Bureau verwerkt deze gegevens zo snel mogelijk. Sommige gegevens staan inderdaad fout op de website. Het meest voorkomende probleem is, dat de gezinssituatie onder het linkje ‘Mijn gegevens’ niet klopt. Hier zijn vaak verkeerde gegevens gekoppeld.

Mist u nog leden uit uw kring die er wel op horen te staan, kunt u dit doorgeven via het contactformulier. Er wordt dan uitgezocht waarom deze personen nog niet op de website aanwezig zijn. Wij hopen deze dan zo snel mogelijk wel toe te voegen.

Zoeken in het Smoelenboek geeft momenteel alleen beperkte resultaten terug. Ook dit wordt neergelegd bij de websitebouwer en wordt zo snel mogelijk uitgezocht.

Inloggen

Sommigen kunnen nog niet inloggen op de nieuwe website. Als er wel een mail verstuurd is met een wachtwoord-link en deze werkt inmiddels niet meer, kunt u eerst proberen het wachtwoord te resetten. Mocht dit niet werken kunt u een mail sturen naar webmaster@lichtpuntassen.nl. Wij proberen dan zo snel mogelijk het probleem op te lossen met het niet werkende wachtwoord.

Mocht u nog geen link per mail hebben gekregen en op de oude website wel inloggegevens hebben gehad, kunt u gebruik maken van het formulier onder aan deze pagina. Wij gaan dan bekijken hoe wij u alsnog kunnen voorzien van een inlogaccount. Aangezien dit samenhangt met een import van gegevens uit de ledenadministratie van het Kerkelijk Bureau proberen wij hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden.

Voor een aantal gezinnen zijn nog geen inloggegevens aangemaakt en verstuurd. Wij zijn bezig om dit alsnog voor elkaar te krijgen. Ook dit hangt samen met een import van gegevens uit de administratie van het Kerkelijk Bureau. Ook hier proberen wij zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden.

[gravityform id=”3″ title=”true” description=”true”]